Saturday, April 13, 2013

Alhamdulillah,dikau selamat kembali....

hye2.....yippy!!!! sudah pulang ke kolej tersayang (kononlah)!!!
erm buat pertama kalinya aku balik awal ke kolej,ini sume gara2 MULTIMEDIA punya pasal...kalau x,idok le teman sanggup tinggalkan umah teman 2 awal2 cam ni....

cerita baru??? yup!2.... 
ala sekali sekala cerita pasal 'boyfriend' xsalahkan...kalau xsuke,angkat kaki lari laju2 noh....hehehehe

aah 'boyfriend' aku pegi bercuti ke Thailand selama seminggu..hah ni baru betul cuti2 menghabiskan duit...seronok katanya..barang2 kat sana murah2,cantik2 tapi sayang lelaki xpandai ber'shopping'... hah mampu ke nak pegi sana berbekalkan RM800 saje dalam tangan??? kalau akulah,dah sah2 la xcukup...bukan selalu dapat pegi tempat orang,bila da sampai sume tempat nak bergambar,sume benda nak beli,asal tertera tulisan THAILAND mesti sapu...itu aku,kome aku xtau lah cam mane kan.... 

hah susahnya nak hubungi dia masa kat sana...untungnya ada kemudahan telekomunikasi merentas dunia...kitorang berhubung melalui FACEBOOK....tanya khabar,suasana kat tempat orang cam mane etc....tapi biasalah kat tempat orangkan,xpenah sampai pulak 2,katanya makanan halal memang susah nak jumpa...dia makan ape,aku pun xtau...xdan nak bertanya pun....

Alhamdulillah,lepas seminggu dia selamat pulang ke MALAYSIA,tanah air tercinta...ada 'surprise' untuk aku,katanya...tapi xdapat lagi...APAKAH???? ~~~~~ ku menunggu dan menunggu ~~~~~

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews