Tuesday, April 9, 2013

Seharian di JALAN TAR

hai....yeay!!! rase da mcm best aje nk tulis blog...maaflah agak lambat sikit,tapi cuba gak buat...aha hari ni pegi SHOPPING u ollss!!! mampu ke?? dahlah tengah sengkek ni,tapi masih boleh SHOPPING lg kau!!! nah bile aku da jumpa mak cik a.k.a angah aku,memang xda keje lainlah,operasi menghabiskan duet saje.... owk mane kitorg pegi??? xjauh pon,tmpt biase la,pompuan2 kaki SHOPPING mesti selalu gak pegi tmpt nie... JALAN TAR...mcm xder tmpt lain??? hah tmpt ni mcm 'syurga' aku menghabiskan segale duit aku,hahaha......owk,plan dari rumah nk beli tudung sehelai aje...duet pon amek ckp2 tok tambang,makan n beli tudung sehelai ajelah... kitorg gerak kol 12 n guess what??? sampai aje kat sane,kaki aku laju aje masuk CIMB BANK besar kat bwh 2...tet!tet! RM100....jahanam duit aku!!!!!jalan2 'usha2' dulu...eh!eh! sini!sini!!! sana!sana!!!!.......hah penin pale aku larh....kiri kanan penuh warna-warni,mcm2 pesen ade..yg pasti murah,berbaloi2lah pegi sane....  Biase aku pegi ari sabtu,sangat meriah ngn pasarnye,orang yg ramai...tp pegi hari keje pon best gak....xsusah nk mencari barang,relax saje....puas da jln2,kitorg singgah la ke satu kedai ni...belek2 tudung kejap...bekenan,tanya harga....boleh beli 10 nie....hahaha  tgk 'purse',tet!!!! beli 4 aje larh,nnt nk tgk kat kedai lain pulak...hahaha... pas2 da penat bejalan,pegi mkan kat KFC....borak punya borak dekat 2jam lepak kat dalam KFC 2...mula begerak ke MYDIN,SEMUA HOUSE...hah dapat ag satu seluar....seronok,bawa RM100 pon xabis....eh!!!! rase cam xpuas la bejalan kat sane,biar bekali2 pegi pon tetap xpuas....owk rancangan seterusnya akan beroperasi lagi 2minggu dari sekarang...bersama sepupu tersayang..SHOPPING sekali lagi....kalau boleh nak bawa JALAN TAR 2 balik rumah,ari2 boleh SHOPPING tau x??!!

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews