Monday, April 8, 2013

Nostalgia Zaman Kanak-kanak

Hai assalamualaikum....herrmmmm xpandai la nk blogging2 nie,xtau nk tulis bnd...Tapi,hari ni ada ceritalah nak kongsi dengan kawan2... 

Kawan2 mesti ada kenangan masa kecil2 dulukan, aku pun ada kenangan juga...Malam tadi kami sekeluarga menjalankan operasi mengemas rumah..Geledah punya geledah,terjumpa la gambar2 yang 'bersembunyi kat atas para dapur 2...hah mak pun ambil gambar2 tu dan taburkan kat ruang tamu........ Ape jadi pas 2???? keje xsiap nok....sentap kejap toleh2 belakang tengok depa tengah dok rilex belek2 gambar...xajak aku plak 2!!!

Aku pun wat muka selamber p kat ruang tamu,duduk n tengok skali gambar2 dengan depa ni...hahahaha!!!! kelakar u olllssss!!!! Seronok sangat bila dapat tengok balik gambar2 masa kecil2,datanglah segala kenangan masa dulu2... Ada yang kelakar,sedih...
Belek punya belek,xsedar hari da tengah malam...keje xsiap apa pun tapi hati puas...masa dekat rumah bersama keluarga itulah saat yang paling indah,tambah pula dengan 'pembongkaran khazanah2 lama' kitorang...kecoh rumah kitorang padahal masa 2 orang kampung semua dah tidur...

Kalaulah masa 2 boleh diputar atau diberhentikan,aku xnak jadi dewasa... Aku nak jadi kanak2,riang tanpa ada masalah,comel selalu... Tapi itu semua mustahil,Hanya kenangan saja yang menjadi memori yang kekal dalam ingatan sepanjang hayat....












sebahagian gambar2 keluarga aku mase dulu2...kami keluarga bahagia!!! muah!!!!


No comments:

Post a Comment

Total Pageviews